Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

maandag 10 november 2014

Even voorstellen....

Hallo allemaal,

Mijn naam is Petra en ik ben 49 jaar oud..mijn hobby's zijn: borduren in kruissteek, borduren op kaarten, handwerken, fietsen, wandelen, zwemmen en lezen..hobby's genoeg dus.
Op deze blog kun je mijn maaksel bewonderen en als je het leuk vind een berichtje achter laten!
Lieve groetjes Petra

10 opmerkingen:

  1. Hoi Petra
    Succes met je blog, ik vast en zeker regelmatig een kijkje nemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, welkom in blogland. Ik ga zeker regelmatig een kijkje bij je nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in blogland. Gezellig, ik kom regelmatig bij je,langs hoor! Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo en laat nu maar eens zien wat jij allemaal hebt gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je mij gevonden hebt. Ik ga me ook aanmelden als volger van jou blog hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Petra veel succes met het bloggen.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Petra.
    Leuk dat je ook een blog hebt. Ik kom er bijna niet meer aan toe,maar ik wil het toch weer gaan oppakken. Ik ga je volgen.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen