Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

dinsdag 18 november 2014

Jaargetijden krans



Tijdje geleden ben ik met de 4 jaargetijden krans van Dimensions begonnen..erg mooi om te borduren..want iedere keer zie je weer iets nieuws verschijnen..alleen er zitten ontiegelijk veel stiksteekjes in..vind ik persoonlijk wat minder..maar goed het maakt de krans wel helemaal af....zo gaat het meer leven!! Heb het nu even aan de kant gelegd..want de kerstspulletjes maken hebben nu voorrang...de tijd gaat al zo snel en binnenkort moeten dingen verstuurd worden..dus gas erop ha ha..

2 opmerkingen:

  1. Ik heb die krans nog op blogs gezien, het is echt een prachtig werk.
    Enja, de stiksteekjes, horen er nu eenmaal bij.
    Ik doe ze altijd direct mee, zo is het op het einde niet een hele klus om ze nog allemaal te moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die heb ik ook liggen, na de dolfijnen komt deze aan de beurt. Ik doe ook gelijk de stiksteken, dat maakt het vaak wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen