Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 21 november 2014

Kerstige kaarten



De borduurkerstkaarten op papier zijn klaar en ben nu druk bezig met de kerstborduurtjes op stof..




Kan me er nu al op verheugen straks al die mooie kerstkaarten weer in de brievenbus en natuurlijk de swaps waar ik aan mee doe..waar je een klein kadootje per post op stuurt naar je swapmaatje en je krijgt ook weer een klein kadootje terug!
Ik wens jullie een Fijn weekend toe!!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Petra. Leuk dat je mijn volger bent geworden. IK hoop je te kunnen inspireren. IK vind borduurkaarten ook altijd erg leuk om te maken. Als je het leuk vind kun je ook weleens mee doen bij ons borduurkaartenblog deze maand een uitdaging met minimaal 2 geborduurde hoeken op de kaart. De borduurkaarten die ik bij je heb gezien vind ik erg mooi. IK ga jouw ook volgen. gezellig Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je complimenten en Superleuk dat je me gaat volgen..ga zeker een keer meedoen..ben volger van de borduurkaartenblog!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor je kaarten vind het erg leuk bedacht bij de onderste zo met de letters erin groetjes renate

    BeantwoordenVerwijderen