Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 29 november 2014

Sinterklaas kado Hobbyjournaal



Elk jaar doe ik mee met het Hobbyjournaal Sinterklaas, je maakt digitaal je verlanglijstje
op een aparte Sint- site, je verstuurt dit en zelf krijg je ook een verlanglijstje met naam terug.
Het gaat om kleine hobby kadootjes ...maar de fun is er niet minder om.
Elke dag naar de brievenbus rennen kijken of je pakje er al is...
nou vanmiddag was het raak...de komende tijd kan ik weer heerlijk
freubelen...Sinterklaas Bedankt!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk !!
    Ik zie het elk jaar staan en twijfel.
    Geniet maar lekker van je cadeautjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk seg, ik ken dit helemaal nog niet.
    weer wat bij geleerd
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg veel plezier met het maken en ontvangen van cadeautjes.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen