Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 27 december 2014

Kerstketting kaart gekregen!


En zo zijn de kerstdagen van 2014 al weer voorbij..wat gaat
de tijd toch snel...nu aftellen naar 2015..deze Prachtige kerst
kettingkaart viel vlak voor kerst ook nog bij mij in de bus!!
Vandaag lekker warm bij het kacheltje borduren er ligt nog
                                  geen sneeuw...... maar het is wel erg koud buiten!!

.

3 opmerkingen:

  1. De dagen gaan snel he Petra?
    Hier in Brabant heel veel sneeuw,wat een bende!
    Lief kaartje heb je gekregen!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart om te krijgen Petra.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen