Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

maandag 15 december 2014

Kerstswap deel 1


 Bij 1 van mijn borduurclubjes deed ik mee aan een kerstswap, het kerstornamentje
als zelfgemaakt kadootje erbij gedaan + een borduurpakketje met een lief beertje  


 een klein kerstkado zakje erbij gedaan met DMC borduurgaren + een labeltje.


Ook nog een kerstbeertje geborduurd en hier een kaartje van gemaakt.


En dit Prachtige pakketje kreeg ik van mijn swapmaatje terug..vind de 
    uiltjes zo snoezig en ben erg blij met dit Super pakketje!!!!                      

7 opmerkingen:

  1. Leuke swap heb je gemaakt en een leuke gekregen.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooooo, wat gaaf. Had ik maar meer tijd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw bijdrage is echt schitterend naar wat je terug gekregen hebt is ook ontzettend mooi en met zorg samengesteld.
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen