Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 19 december 2014

Kerstswap deel 2


Weer een kerstswap..de 2e en laatste deel..ook weer bij een van
mijn  borduurclubjes..de foto hierboven laat zien wat ik gemaakt 
heb voor mijn swap maatje het kussentje is zelfgemaakt + kaart 


 deze Prachtige maaksels heb ik terug gekregen van mijn swapmaatje...
 hier altijd erg van genieten..en het is altijd een leuke verrassing toch?!

.

                         .

4 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie swap gemaakt en een mooie swap ontvangen vlinder.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat leuk zeg !!! Je hebt een mooi doel voor jouw creaties en een grote verrassing voor wat je terug krijgt !!!
    Het is allemaal heel erg leuk zeg
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk weer,het is allebei erg leuk zeg!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen