Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 5 december 2014

UFO Sneeuwmannetjes



Deze Lieve Sneeuwmannetjes lap wacht nog steeds op afwerking..beetje in de vergeethoek geraakt.
Begrijp eigenlijk niet waarom want het is zo leuk om er aan te borduren..maar afgelopen tijd teveel met andere projecten bezig geweest o.a. kaarten maken!! Ook de Snowbelles wachten nog op me...
Deze patronen zijn van Lizzie Kate waar ik ook een fan van ben.
Ik wens jullie een Fijn weekend toe!!

7 opmerkingen:

  1. Ik ken dat. Ik heb ook een kerstkleedje waar ik al een paar jaar aan bezig ben. Maar ooit komt het wel een keer af hoor.hij wordt wel heel erg leuk.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze lap leuk !!! Je moet nog wel even door borduren als hij deze kerst nog af moet.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn zo mooi! Maar gauw afmaken. op naar de snowbelles! Xxx Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk werkje om te zien. Ben benieuwd hoe deze verder groeit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lap, idd zonde om hem in het hoekje te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om er in deze tijd aan te werken , gezellig onder de kerstboom :)

    BeantwoordenVerwijderen