Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 10 januari 2015

De eerste randjes


Wat een storm..en dit is de 2e dag al..de lantarentjes en bloemen op 
mijn tuinbank waren er al afgewaaid..niets stuk gelukkig dus maar
even in veiligheid gebracht..geef mij maar vorst en sneeuw vind
dit ook niets en het is zo grauw buiten..lijkt alsof het niet licht wil
worden........ de 1e randjes staan erop...superleuk om te doen!

5 opmerkingen:

  1. Ooo de jouwe is ook erg mooi,prachtig geborduurd!
    Vandaag staan de nieuwe er weer op dus we kunnen weer verder.
    Borduur jij met een loep? Ik krijg vandaag hopelijk een nieuwe loep binnen maar heb afgelopen week ook al 1 in gebruik gehad en dat werkt echt wel beter als zonder. Succes weer! Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het gaat goed te keer! Lekker binnen blijven dus maar, met een kop thee en een fijn handwerkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zo stormweer, is deprimerend vind ik.
    Gelukkig kunnen we binnen altijd wel overweg met een handwerkje.
    Je hebt een mooi begin gemaakt met je randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb maar eerst heel je blog gelezen . Je maakt wel leuke spulletjes . Je kaarten vind ik ooit super , daar waag ik me niet aan . Je LK lap gaat zeker en vast dit jaar klaar zijn .

    BeantwoordenVerwijderen