Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 2 januari 2015

Eerste logje 2015


Ik wens jullie allereerst een Gelukkig, Gezond en Creatief 2015 toe..
Heb een paar goede voornemens gemaakt: sneeuwmannetjes Lizzie 
Kate moeten af, Randje per week goed bijhouden en ik wil met mijn
jaargetijdenkrans  weer flink aan de slag......afgelopen jaar is er door
omstandigheden in fam. en door gezondheidsproblemen niet erg veel 
uit mijn handen gekomen op hobbygebied, maar nu een nieuwe start!


Ik heb ook al weer 2 kaarten geborduurd voor verjaardagen: patroontjes 
zijn van Sjaak van Went en van Chrissie, en met winterse plaatjes afgewerkt.

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes.
    En lekker de stickers weggelaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten en plannen voor het nieuwe jaar
    Ook de beste wensen voor 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je borduurplannen. Leuke kaartjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eerst en vooral wens ik jouw een gelukkig nieuwjaar. en dat al je wensen mogen uitkomen.
    wat een mooie kaartjes heb je al gemaakt.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaartjes Petra,netjes geborduurd en mooie plaatjes.
    Succes met je plannen.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zijn prachtig! Ik wens je een mooi jaar toe waarin je weer lekker creatief bezig kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen