Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 17 januari 2015

Kerstvogeltje

Weer een kerstkaartje gemaakt, ik doe mee met mijn borduurcluppie om
elke maand 2 of 3 kerstkaartjes te maken en deze te showen op de club.
Zo heb je een stok achter de deur....... en wordt het op het eind van het
jaar niet zo stressen om de kaartjes op tijd klaar te krijgen..bevalt goed!
Heb een patroontje van Sjaak van Went gebruikt (favoriet) en  het lieve
lieve vogeltje komt van een knipvel van Yvonne Creations + strass steentjes

6 opmerkingen:

  1. Heb je een borduurclubje via internet of in het echhie?
    Ik vind je kaart prachtig,we hebben dezelfde smaak qua ontwerpers haha.
    Ik overweeg ook om me aan te sluiten bij een blogje die elke week of maand kerstkaarten maakt,is inderdaad handig aan het eind van het jaar.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje! En nog leuker van dat cluppie is dat de mooiste kaart een prijsje wint!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd welk cluppie het is.
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is het geworden. Leuke stok achter de deur heb je op deze manier.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen