Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 24 januari 2015

Sneeuw en randjes



Toen ik vanmorgen naar buiten keek...verrassing een witte wereld!!
Zo het dan toch winter worden en dat we nog schaatsen kunnen..
Vind dit zo mooi en ik hou van de seizoenen in ons landje!!



Ook weer met mijn  randjes per week bezig geweest en er staan 
weer nieuwe randjes erbij.......waren simpel om te doen!

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Petra,
    Ja mooi gezicht voor even want het dooit hier alweer (gelukkig vind ik haha)
    Je randjes zijn weer erg netjes,vandaag weer fijn de nieuwe,ze worden al wat sierlijker vind ik.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Overal zie je de mooiste sneeuw foto's.
    En hier hadden we alleen van die vieze prut. Glibberig en vies.
    Doe nog niet mee met de randjes weet niet of ik niet meedoen vol hou.
    Het was vorig jaar wel heel erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie veel sneeuw gekregen gisteren. Hier in het westen was het niet zoveel hoor.
    Mooie randjes ben je aan het borduren. Ik zou willen dat er meer uren in de dag zaten , dan ging ik er ook aan beginnen.
    Mooi hoor.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen