Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

dinsdag 6 januari 2015

Update sneeuwmannetjes


Ben gelijk met mijn goede voornemen gestart en heb mijn ufo lap met 
sneeuwmannetjes weer te voorschijn gehaald en er weer een stukje
aan geborduurd..het is geen winter buiten maar we zitten wel in het 
seizoen winter!! Heb vanmiddag een wandeling gemaakt en het leek
al wel voorjaar met een zonnetje erbij, de vogeltjes waren ook al 
druk aan het kwetteren....echt genieten!

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lap,wat word het uiteindelijk, een schilderij?
    Ik zag zelfs al een waterhoentje met een stok slepen,zou er inderdaad voorjaar in de lucht zitten? Ik vind het op de fiets anders nog erg koud brrrr.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achter glas was het wel lekker maar buiten op de fiets (met wind tegen) brrrr...
    Zou bijna denken dat de sneeuwpoppen echt gemaakt konden worden. Wat een prachtig borduurwerk is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze, weet je al hoe je hem straks gaat afwerken?
    Ik heb hem ook gemaakt, moet er toch eens een leuke walgangen van maken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier was het vandaag echt wel winter! Grauw en koud!
    Dus je lap past er best bij :)
    Hij is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende lap ben je aan het borduren.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lap wordt dit toch vlinder.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen