Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

woensdag 18 februari 2015

Bloemengroet


Bij 1 van mijn kaartencluppies werd een bloemenketting georganiseerd,
je maakt een kaartje en die stuur je naar diegene die onder jou op de 
lijst staat en je krijgt een kaartje van diegene die boven jou op de lijst 
staat..patroontje is van Sjaak en komt uit een Hobbyjournaal jaarboek!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Petra,
    Mooie combinatie plaatje met het borduurpatroon.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje,leuke kleur met prachtig plaatje,netjes geborduurd!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Petra, wat heb je een super mooie kaart gemaakt.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra. Prachtig deze kaart mooie kleuren en het patroon ook. Groeten Trijntje
    Ps ik ben nu ook je volger.

    BeantwoordenVerwijderen