Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 7 februari 2015

Update jaargetijdenkrans


Oh oh oh..... wat wat het glad buiten vanmorgen.. geen weer
 om er op uit te gaan te glibberen, werd ook voor gewaarschuwd
door het KNMI!! Niet lang getreurd want ik ben heerlijk aan de
 borduur gegaan en mijn mooie krans is weer een stukje gegroeid
 en er zijn ook weer nieuwe kleurtjes bij gekomen... bovenin!

8 opmerkingen:

  1. Wauw,fantastische kleuren!
    Prachtig werk.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Petra, dit is zo'n mooi pakket! Je borduurt prachtig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi borduurwerk! Ben benieuwd hoe het er verder uit komt te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word nu toch wel heel erg nieuwsgierig naar het eindresultaat. Dit ziet er al veel belovend uit. Mooi !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, krijg steeds meer zin om ook aan deze krans te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je mijn volger bent geworden, welkom!!!
    Ook ik zie hier mooie dingen...ik heb net een borduurwerk van 30 x 40 gemaakt, puf wat een werk. Jij hebt ook nog wel eventjes te gaan, benieuwd naar het eindresultaat. Ook jij bent een volger rijker...:-)

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Petra,
    Wauw dat wordt erg mooi meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen