Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

maandag 23 februari 2015

Update Randje Per Week


En alweer is het maandag..de weken vliegen voorbij!!
Even weer een update van mijn randjeslap..ik liep een 
paar randjes achter omdat ik tussendoor ook kaarten aan
het maken ben...maar ben nu weer bij en de randjes van 
deze week kunnen er onder gezet worden..leuk om te doen!

8 opmerkingen:

  1. Wauw meid dat ziet er weer toppie uit!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zeker toppie uit. Mooi hoor.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petra, wat wordt je lap mooi, het gaat nu al echt ergens op lijken.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De randjeslap begint alweer een mooi geheel te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het groeit gestaag, mooi hoor Petra, ga zo door.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We schieten al best op he?
    Je lap ziet er netjes uit!
    Zal na de randjes van dit weekend ook weer eens een foto maken.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen