Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 14 februari 2015

Valentijn en Sneeuwmannetjes


Allereerst een Warm Welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat 
jullie mijn blog gaan volgen!! Mijn eigen Valentijn met wie ik 
al weer 9 jaar samen ben verraste mij met deze Lieve kaart...
daar smelt je toch van??? Wie nog niet gesmolten zijn dat 
zijn mijn lieve sneeuwmannetjes waar ik ook weer een stukje
aan geborduurd hebt..nog even doorzetten dan is hij af!!!


9 opmerkingen:

  1. Lief hoor dat valentijntje!!
    Prachtige borduurlap.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je sneeuwmannetjes zijn zo schattig!
    Geniet van je valentijdsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra,
    Wat lief hoor zo'n Valentijnskaart! En de sneeuwmannen zijn ook erg leuk!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verwennerij. je sneeuwmannetje's worden erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief om zo'n kaart te krijgen! En je sneeuwmannen kunnen nog best, het is tenslotte nog steeds winter, ondanks alle lentekriebels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra
    Wat lief van je mannetje, geniet van deze dag samen.
    Je sneeuwmannetje's zijn superleuk.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij verwend met zo'n lieve valentijnskaart, geniet er maar van.
    Mooie borduurwerk ben je toch aan het maken ....wauw
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie Valentijnskaart heb je gekregen Petra, leuk om zo verwend te worden.
    Ook je geborduurde sneeuwmannen zien er prachtig uit, nog even en dan heb je er weer iets moois bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt een super lieve kaart van je valentijn gekregen, ik werd verrast met een prachtig boeket bloemen.
    Je schiet al aardig op met je sneeuwmannen en ze worden erg mooi!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen