Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

donderdag 26 maart 2015

Gehaakte kippen op hun eieren..



 Deze gehaakte kippetjes bewaken hun eieren, het patroontje
vond ik op internet en niet moeilijk om te haken......je moet 
natuurlijk wel iets haakervaring hebben om ze te maken!!
De kippetjes kwamen allebei in hun mandje met de choco
eitjes....en ze zijn weggeven als een Paaspresentje aan onze
fysiotherapeuten van ons medisch fitnessgroepje wat wel bij
de dames in de smaak viel....vooral de heerlijk choco eitjes!!!!

.


8 opmerkingen:

  1. Heel attend van jou om de fysiotherapeuten te verrassen. Erg mooi gedaan, Keep up the good work, zonnige groeten uit New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor als je iemand zo kan verwennen. Het ziet er dan ook erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie presentjes heb je gemaakt !!! Je hebt de therapeuten goed verwend.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig al die kippetjes.
    En lekker al die eitjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo Petra, wat schattig, mooi gehaakt hoor, wat een verrassing voor de therapeuten.
    Ook erg lief van je om ze zo te belonen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zullen ze zeer op prijs gesteld hebben,zo'n schattig en lekker passpresentje,mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat leuk gedaan, Petra!
    Ziet er super uit.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen