Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 21 maart 2015

Projectje Pasen deel 2


Wat was het genieten afgelopen tijd met het heerlijke weer: fietstochtjes 
gemaakt, gewandeld, lekker in het zonnetje zitten met een goed boek!
Ook bezig geweest met mijn paasprojectje die een iets ander uiterlijk 
heeft gekregen..het linnen ging enorm rafelen tijdens naaien + vullen
dus heb het op nieuw geborduurd op aida stof.... en "vrolijk Pasen" 
in het groen geborduurd........kwamen de letters beter uit vond ik!

8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk zeg,daar kun je echt van genieten!
    Fijn weekend, liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die leuk !!!
    Leuk patroontje is het toch ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Peet, wat ziet dat er gaaf uit zeg!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gezellig paasstukje geworden, Petra.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Petra, dat wordt vast en zeker een vrolijk Pasen, aan jou mooie kunstwerkjes zal het niet liggen. Keep up the good work, zonnige groeten uit New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen