Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 7 maart 2015

Update Randje per week lap


Ook tussen de kerstkaarten door aan mijn  randjeslap
gewerkt......het groeit al behoorlijk en zo als jullie 
kunnen zien is ook al met de blauwe kleur gewerkt
in sommige randjes..ook ben ik nog bezig aan een
andere projectje maar die zien jullie aankomende
week wel op de blog verschijnen..Fijn Weekend!!

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! En ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je randjes groeien goed, ziet er mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat hard met de randjes he?!
    Ziet er netjes uit.
    Ben benieuwd naar je project.
    Fijne zondag. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan jou borduurlap kan je zien dat het jaar al weer even bezig is. Wat gaat de tijd toch snel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg dat ziet er weer gaaf uit meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al weer zoveel randjes in dit jaar, mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen