Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

dinsdag 2 juni 2015

De Randjeslap weer in beeld


Het is al weer even geleden..maar door dat ik druk bezig ben
geweest met kaartjes maken, stond het borduren even op een 
laag pitje..heb dus eerst mijn randjeslap weer onder handen 
genomen, inmiddels zijn er al heel wat randjes bij gekomen!
Conclusie: ik loop al behoorlijk achter......maar ach het is geen 
aangenomen werk en we borduren vrolijk verder aan de randjes!

4 opmerkingen:

  1. Wat wordt de lap al mooi ....
    Gewoon lekker in je eigen tempo door borduren, het eind komt vanzelf
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach je gaat toch lekker meid,goed werk heeft tijd nodig ;)
    Ik vind de randjes de laatste weken wel bewerkelijker dus je kan je hart ophalen haha.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer toppie uit zeg!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat worden ze leuk

    www.propvolcrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen