Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

woensdag 17 juni 2015

Update Jaargetijdenkrans


De jaargetijdenkrans verdiende ook aandacht en er is weer een stukje 
bijgekomen zoals jullie zien: onderste foto oude update, bovenste foto
nieuwe update. Het hobby'en staat wel op een laag pitje, vind het ook 
heerlijk om buiten nu activiteiten te doen zoals: zwemmen, fietsen!


9 opmerkingen:

  1. Mooi borduurwerk!
    Ik ben ook met veel meer andere dingen bezig dan met freubelen. Moet bekennen dat ik zelfs gekochte kaarten heb verstuurd. We staan op zomerstand zal ik maar zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw meid wat super mooi gemaakt zeg!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt prachtig zeg.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige krans ben je aan het borduren. Ik begrijp helemaal dat je nu andere dingen aan het doen bent, het is ook zo warm met een lap stof op je schoot. En bovendien komt het handwerken wel weer als het koeler wordt en dat is in Nederland meestal vrij snel. Fijn weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi borduurwerk. Leuk dat je mijn blog gaat volgen.

    BeantwoordenVerwijderen