Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 25 juli 2015

Kerst met Sjaak


Heb de smaak weer te pakken wat kerstkaarten maken betreft en heb 
weer 2 gemaakt met mijn favoriete ontwerper... Sjaak van Went, de 
patroontjes komen uit hobbyjournaals en de plaatjes van een 3D poster.


Ik wens jullie een fijn weekend...er wordt storm en regen voorspeld dus.....
we komen de dag wel weer door...met uiteraard nieuwe kerstkaarten maken!

10 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Je hebt weer super mooie en leuke kaarten gemaakt meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoeties weer, Petra!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het weer werkt mee om met de kerstkaarten bezig te zijn.
    Ze zijn weer mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben weer helemaal weg van je prachtige geborduurde kaarten Petra, lekker borduren met deze storm, groot gelijk, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je gemaakt Petra. Mooie patroontjes heb je gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,ik heb even je blogje doorgelezen.
    Je hebt er weer juweeltjes van kaartjes opstaan,ik merk dat wij wel dezelfde smaak hebben,sowieso de patroontjes van sjaak.
    En leuk dat je de prijs gewonnen hebt van die 80 jarige mw. Super!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kan niet vroeg genoeg beginnen haha, jij bent vast op tijd met deze mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen