Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 31 juli 2015

Nieuw project: Heaven And Earth Design


Ik ben met een nieuw project gestart: Heaven and Earth Design.
een hele uitdaging want dit is niet iets wat je even gauw borduurt: veel tel
werk en priegelen met de kruissteekjes maar het eindresultaat wordt wel mooi!!
Het patroon: Patient van Randal Spangler gekocht bij Casa Cenina, vond het 
draakje achter de computer superleuk...mijn allereerste HEAD...spannend!!
Ga het rouleren met andere borduurwerken, anders blijft andere werk liggen
en dat wil ik toch een beetje voorkomen...en zo blijft het ook leuk.


Ben in de linkerhoek begonnen en er komt een stukje klok al te voorschijn.

13 opmerkingen:

  1. Ik ben heel erg benieuwd naar je updates!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ben benieuwd naar je vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, een HAED is altijd weer leuk erbij... En leuk dat je al direct resultaat ziet. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier met je nieuwe uitdaging. Hij ziet er erg leuk uit
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Petra, ik heb ook een patroon van Heaven en Earth, maar de tijd ontbreekt me, laat je ons af en toe zien hoe je bent gevorderd?
    Succes, nee dat borduur je niet even, veel werk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Peet, wat een super mooi project meid, veel borduur plezier!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig design en zo up to date met een laptop. Je hebt gelijk het zal een hele opgave worden. Daarom veel borduurplezier toegewenst. Zonnige groeten uit New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Petra een Head! Dat doe ik je niet na. Het patroon is superschattig, wat een leuk draakje. Veel borduurplezier ermee. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk patroon gekozen. Ik ben je gaan volgen op bloglovin. Heel veel plezier, ze zijn zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk blogje, ik zag u via andere blogsters, zo gaat het op blogland, bedankt voor het delen, ik volg meestal blogjes dat te maken hebben met huishouden, haken, en koken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk blogje, ik zag u via andere blogsters, zo gaat het op blogland, bedankt voor het delen, ik volg meestal blogjes dat te maken hebben met huishouden, haken, en koken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk blogje, ik zag u via andere blogsters, zo gaat het op blogland, bedankt voor het delen, ik volg meestal blogjes dat te maken hebben met huishouden, haken, en koken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg! Een echte HAED! Veel succes ermee, is een flinke klus en een aardige uitdaging :)

    BeantwoordenVerwijderen