Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

donderdag 23 juli 2015

Prijsje gewonnen bij Martjes kaarten!


Bij https://martjeskaarten.blogspot.nl werd er naar aanleiding van 
een kaartje versturen op haar 80e verjaardag een verloting gehouden.
Ik zat bij de gelukkigen die een prijsje ontvangen, en gister zat deze
Prachtige verrassing bij de post...Martje heel erg bedankt ben er heel
erg blij mee....en was erg verrast dat ik bij de gelukkigen hoorde!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing Petra. Jij kunt weer eventjes lekker vooruit
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, maak er wat moois mee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mooie kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd

    gr Elisa
    www.p-crafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra. Veel plezier met de spullen. Groeten Martje en Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet,
    Gefeliciteerd meiden geniet van je leuke en mooie prijs!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen