Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 14 augustus 2015

Lauwersoog en projectje geurzakje


Afgelopen tijd was het prachtig zomerweer dus we zijn naar Lauwersoog
gereden om verkoeling aan de dijk te zoeken..hierboven zie je de sluizen,
en tevens ook de grens tussen de provincies Groningen en Friesland.

 
In de verte zie je het waddeneiland Schiermonnikoog liggen.


Dit is de veerboot die vaart tussen Lauwersoog/Schiermonnikoog. 


Nu het wat koeler wordt begint het hobby'en ook weer en ik heb nu 
een klein projectje: geurzakje maken als kraamkadootje, leuk om
te doen tussen alle grotere borduurwerken door en het is snel klaar.

8 opmerkingen:

  1. Bekende foto's! Daar ben ik in mei geweest.
    Leuk kraamcadeautje ga je maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra
    Groot gelijk dat jullie zo genieten op een mooie plek van het zomerweer.
    Je geurzakje is erg lief en heel leuk om te maken.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi plekje hebben jullie gevonden om verkoeling te zoeken. Ook wij zijn er deze zomer geweest. Een rondje lauwersmeer gefietst.
    Leuk borduurwerk heb je uitgekozen
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peet,
    Wat een leuke foto´s, en weer een super leuk project waar je mee bezig bent!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ook ik ben er deze zomer geweest om een dagje naar Schier te gaan. Leuk idee dat geurzakje, veel borduurplezier. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kraam cadeautje ga je maken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat we volgend jaar de tijd krijgen om met onze eigen boot naar de waddeneilanden te gaan. Waarschijnlijk heeft ons zeilmeisje dan weer iedere zondag zeilles en zijn de weekenden dan niet te gebruiken. Maar ik blijf het hopen. Trouwens dit seizoen is ook nog niet voorbij. Hihih....
    Leuk dat geurzakje.

    BeantwoordenVerwijderen