Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

dinsdag 8 september 2015

De randjeslap weer in beeld...


Daar hebben we de randjeslap weer in beeld....die lag een
beetje te verstoffen omdat ik ook met andere dingen bezig
ben geweest, ik loop wel erg achter, maar de randjes staan
er voor het uitprinten en ik bewaar ze in een map...en zo
borduur ik op mijn eigen tempo verder...erg leuk om te doen!

6 opmerkingen:

  1. Het gaat al lekker opschieten Petra, het wordt prachtig, ga lekker zo door en laat ons af en toe mee genieten van je vorderingen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,
    Dat zier er weer toppie uit meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er leuk uit hoor, en alles gewoon op je eigen tijd, het blijft een hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie randjes-lap ben je aan het maken, leuk zo in de hollandse kleuren.
    Fijn dat je het in je eigen tempo kan maken, het moet wel leuk blijven
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsof ik m'n eigen lap zie...je gaat lekker!
    Ik ben met de randjes van afgelopen weekend bezig,heb je die gezien....ze zijn ontzettend bewerkelijk! Maar lekker op het gemakkie,is geen wedstrijd toch? Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen