Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

donderdag 22 oktober 2015

Kerstkaarten vervolg....


Weer 2 kaarten gemaakt..de bovenste is een kerstkaart in een bijzondere
kleur..dit in opdracht van 1 van mijn kaartenclubjes...het patroontje is 
van Sjaak en het knipvel is van wekabo..verder sierstickers gebruikt..


Bij deze kaart een patroon van Chrissie gebruikt....die ook hele mooie 
patroontjes heeft...plaatje komt van de bijbehorende hobbydolposter.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Petra wat 2 leuke kerstkaarten,. De bovenste is inderdaad bijzonder in deze kleuren. Maar het is wel heel mooi geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,
    Wat en super leuke kaarten weer!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 mooie kerstkaartjes, Petra.
    Mooi geborduurd.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee erg mooie en verschillende kaarten. Van de bovenste vind ik het witte vel erg mooi en de zilveren borduursel. En bij de onderste maakt de strik het af.

    BeantwoordenVerwijderen