Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

donderdag 29 oktober 2015

Update Head draakje


Weer opnieuw begonnen met mijn Head  het draakje, ik had al een stukje
geborduurd met 2 draadjes op 18 count..maar vond het niet mooi worden,
en borduur nu met 1 draadje.....zie bovenstaande foto..begin van de klok.


Dit gedeelte heb ik eraf geknipt..vond het niet mooi met 2 draadjes op 18
ct. te werken..stof begon te bobbelen..kruisjes werken niet mooi doordat
ik niet meer goed in het stof kon steken.........gelukkig had ik het stof 
ruim berekent.. dus geen stuk patroon over en borduurstof op ha ha ha..


7 opmerkingen:

  1. Je hebt nog een stukje te gaan.. Hij is wel erg mooi. Zelf borduur ik wel met 2 draadjes. Zelfs op een 20 count. Maar ik heb vaak donkere kleuren en dan komt de stof er erg doorheen. Maar ik denk dat 1 draadje met deze wel erg mooi zal zijjn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk! Ik borduur mijn HAED ook met 1 draadje, dat lijkt lastig en gepriegel maar werkt uiteindelijk veel lekkerder dan met 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de bovenste ook mooier Petra, het begin is er veel succes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet duidelijk het verschil tussen je borduurwerk met een en twee draadjes. Met een is het veel straker en gelijkmatiger, je hebt een goede keus gemaakt. Succes met het borduren van dit grote werk. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes verder ermee! Het ziet er inderdaad mooier uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat wordt dit een meester klus.
    Mooi! Dat zeer zeker. Maar je moet wel doorzettingsvermogen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Peet,
    Wat dat ziet er weer mooi uit meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen