Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

donderdag 19 november 2015

Aankopen kerst Handwerkboetiek en de Randjes


Ook ik ben dit jaar weer bij de Kerst open dagen van de Handwerkboetiek 
in Roden geweest..het was er warm en sfeervol en wat een Prachtige dingen
waren te koop..zucht.....moeilijk kiezen dus..maar ben uiteindelijk geslaagd.


Deze 2 leuke patronen vond ik nog in de uitverkoopbakken..nog gezellig
thee gedronken met andere borduursters..... en elkaars aankopen uiteraard
bewonderd.....en er waren zelfs dames uit het zuiden van het land gekomen!


Nog niet begonnen met mijn nieuwe aanwinsten...want de randjeslap ligt 
ook nog te wachten, loop al flink achter maar ik doe het rustig aan in mijn
eigen tempo..........en verder ben ik nog met de laatste kerstkaarten bezig.

6 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! en laat je inderdaad niet opjagen, plezier is datgene wat telt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met je nieuwe aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie aankopen heb je gedaan, je hoeft je de komende tijd echt niet te vervelen.
    het was vast genieten in Roden ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om over jouw bezoek aan Annemiek te lezen en w
    at een mooie dingen heb je gekocht! De kerststofjes heb ik ook nog een tijdje in de hand gehad maar toch terug gelegd. Weet je: ik vraag ze aan Sinterklaas wie weet heeft hij (of zij) ze bij zich.
    Het kattenpatroon van Jardin Privé is wel erug schattig. Veel succes met de randjes ze zien er beeldschoon uit. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je prachtige zaken uitgezocht.
    Ik kijk al uit naar de resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed geslaagd met je aankopen,lekker!
    En ook je randjeslap is prachtig,alsof ik die van mezelf zie.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen