Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 28 november 2015

Freubeldag, kerstkaart en poes Floortje


Mijn freubelvriendin Akkie is woensdag weer gezellig op visite geweest,
een paar keer per jaar komen we bij elkaar en dan zijn we o.a. bezig met
kaartjes maken, wandelingen maken..even gezellig winkelen. We hebben 
elkaar jaren geleden leren kennen op het Hobbyjournaal: via onze liefde
voor kaarten maken en  katten..........kwamen we met elkaar in contact.
Ook nog flink verwend deze keer met een lief uiltje en een snoeppotje!


Ook nog een kerstkaart afgemaakt, het is een patroontje van Betty de Grootte-
Greven.......en het plaatje komt uit het boek Tierelantijntjes van Nel van Veen.


Ons poezekind Floortje merkt dat het kouder wordt....haar favoriete plekje is
heerlijk in haar mandje bij de cv..af en toe er wel even uit voor hapje/drankje.

6 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n vriendschap,geniet er maar van!
    Mooie kaart heb je gemaakt en je poes is superschattig!
    Fijn weekend,liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,
    Wat super fijn zo'n vriendschap, ik heb dat zelfde met mijn vriendin Roelie, heerlijk is dat. Je hebt weer leuke cadeautjes gekregen meid. En wat een lieve poes, heerlijk zo bij de verwarming, erg herkenbaar, wat ze doen het hier ook :-)
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk als je mensen leert kennen door je hobby. Ik heb over de jaren heen ook veel mensen leren kennen door middel onze blogs, altijd gezellig. Mooie kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n gezellige dag met je freubelvriendin, echt genieten. Floortje weet wel wat goed voor haar is, ik zou best even met haar willen ruilen, hihi. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig dat je zo'n contact hebt met Akkie.
    Wat is er nou leuker als je hobby delen ...

    Heerlijk om een poes te zijn met dit weer, zet de verwarming maar lekker hoog.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi kaartje. Mijn kat ligt op de vensterbank boven de verwarming. Hij verbrand soms zijn voeten.

    BeantwoordenVerwijderen