Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 7 november 2015

Kerstwerkje en borduurtijdschriften


Even tussen de kerstkaarten door..een klein kerstwerkje op de naald
gezet..het wordt een ornamentje.... dit patroontje vond ik op internet!


Ook kreeg ik een tijdje terug weer leuke post van de Handwerkboetiek,
er staan weer zulke leuke dingen in om te maken......... het weer is hier
momenteel herfstachtig..dus heerlijk met een kopje thee borduren maar!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Dat ziet er weer leuk uit meid, je hoeft je niet te vervelen :-)
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hoeft je niet te vervelen Petra, lekker borduren met een kopje thee, hè echt gezellig, je borduurwerkje is nu al schattig en het is nog niet eens af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kerst borduurwerk. Mooi tijdschrift met ornamenten.

    BeantwoordenVerwijderen