Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 18 december 2015

December voorjaar


Een verjaardagskaartje gemaakt...met voorjaarsbloemetjes...heel toepasselijk
met deze temperaturen in december..het lijkt buiten wel voorjaar en de winter
is volgens mij nog heel ver weg.......Het patroontje is van Sjaak van Went en 
komt uit een  oude Hobbyzine..het 3D plaatje komt van een knipvellen poster.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Petra inderdaad een rachtig patroon. Leuk voorjaar!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra, je kaart is prachtig, wat een mooi patroon! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje. Ja, winter lijkt nog niet te arriveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peet,
    Wat een super leuke kaart weer meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart...En ergens wel flink balen dat de winter niet door wil zetten.... Dat levert ons een boel muggen op volgend jaar pfffff...... Hoop dat ie alsnog wil komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Mooi patroon en de kleuren zijn super !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige patroon met een leuk plaatje,perfecte kleuren erbij,kortom een toppertje! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen