Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zondag 13 december 2015

Kerstkaarten van kerstverstuurlijst


Bij een kaartenclub deed ik mee met een kerstkaarten verstuurlijst..we waren
met 9 deelnemers en dat houdt in dat je van 8 personen een kerstkaart krijgt,
je zelf niet meegerekend.... Dit is de buit en de Prachtige kaarten hangen hier
al aan een waslijntje in de kamer te pronken.......Superleuk om mee te doen!

8 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi,daar kun je toch heerlijk van genieten?!!!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig al deze geborduurde kaarten Petra. Leuk om ze te krijgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend lijntje met kaarten heb je. Leuk dat ze allemaal geborduurd zijn, vast een borduurclub ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk al die gekregen kaarten. Ze zijn ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo'n swap, dat is iedere keer weer spannend wat er in de post zit. Mooie kaarten heb je gekregen. Groetejs, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet,
    Ja leuk is dat he deze verstuurlijst? Ik heb de mijne ook allemaal binnen. Leuke kaarten heb je gekregen!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, zo'n verstuurlijst.
    Altijd spannend wat je gaat krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaarten heb je mogen ontvangen. Een leuk initiatief zeg!

    BeantwoordenVerwijderen