Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zondag 6 december 2015

Sinterklaas kado Hobby Journaal


Ook dit jaar weer gezellig mee gedaan met de sinterklaas viering van het 
Hobby Journaal en ben weer flink verwend..2 mooie pakketjes van Stitch
and Do en er zat een mooie gedichtje bij.... en nog 2 chocolade munten.
Sint en Piet jullie worden weer stevig bedankt voor al dit hobbymoois!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Wat super leuk joh dat je zo verwend bent, geniet ervan hoor en gezellige freubel uurtjes!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo'n Sintviering, ik had er nog nooit van gehoord. Ben benieuwd wat jij hebt opestuurd. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk cadeau heb je gekregen. Ik heb ook al zo'n mooi cadeautje mogen ontvangen van de Hobbysint
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een toeval dat ik dit cadeautje van jou heb mogen ontvangen ....
      Dank je wel hoor, je hebt het ontzettend goed gekozen.

      Verwijderen
    2. Het euromuntje ging vallen toen ik bij jouw profiel van het HJ met een klik op jouw website kwam ha ha ha..maar Super dat het in de smaak bij je is gevallen!!

      Verwijderen