Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

dinsdag 29 december 2015

Update het draakje en een prijs gewonnen


Weer een stukje geborduurd aan mijn Head: het draakje...ben toch blij dat 
ik met 1 draadje verder gegaan ben in plaats van 2..het wordt toch mooier!


Er verschijnt al een stuk meer van de klok..zo leuk om hier aan te borduren.


Verder bij 1 van mijn kaartenclubjes meegedaan met een wedstrijd van de
mooiste kerstkaart van het jaar......en mijn kaart heeft gewonnen..dit leuke
pakketje kreeg ik vandaag met de post toegestuurd..kaartenkarton, garen,
klein borduurpakketje zat er nog bij.......en nog een mooie felicitatie kaart.


Ben er Superblij mee ..en met bovenstaande kaart heb ik dus gewonnen!

6 opmerkingen:

  1. Mooie start heb je al gemaakt met je draakje, daar ben je vast nog wel eventjes mee bezig.
    Leuke prijs heb je gewonnen, je hoeft je nog lang niet te vervelen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke prijs heb je gewonnen met je mooie kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je prijs!
    Nog veel plezier met je draakje in 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een hele mooie kaart waarmee je gewonnen hebt... Verdiend.. En het geeft altijd zo'n leuk gevoel, iets winnen. Veel plezier met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie prijs, en welverdiend een erg mooi kaartje.je gaat goed met je HAED. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet,
    Je draakje wordt erg leuk joh! Wat een leuke prijs heb je gewonnen zeg, veel plezier ermee hoor!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen