Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

dinsdag 5 januari 2016

Code Rood...en de sneeuwmannen!


Het winterweer is hier bar en boos...Code Rood afgegeven door het KNMI
en we kijken nu momenteel door matglas.......een flinke laag ijzel erop!!


Ook het dorp lijkt uitgestorven en het openbare leven ligt hier plat doordat
het spekglad is..onverantwoord om nu de weg op te gaan..hoop dat hier
gauw verandering in komt..van mij mag het nu warm water gaan regenen!


  Ook mijn sneeuwmannetjes er weer bij gehaald..de laatste update was van
  6 januari 2015 en ik wil deze leuk lap nu graag afhebben want de Snow
  Belles wil ik ook nog maken......heb de patronen en garen al in huis.


Tot zover ben ik nu gekomen..het laatste tafereeltje nog af borduren en 
dan komt nog boven in een tekst te staan en dan is het borduren in 
principe klaar..nu nog bedenken in welke vorm ik de lap ga verwerken.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Ja ook hier in Friesland is het spek en spek glad, alles ligt stil hier en de kids schaatsen hier in de straat. Wat een leuke sneeuwmannen heb je weer gemaakt zeg!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra,
    het is bar en boos bij jullie en wel lekker om aan je mooie borduurlap te werken, hij wordt heel erg mooi!!!
    Lieve gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verschil in temperatuur, hier is het lekker weer en bij jullie zo koud, heel bizar.
    Gelukkig hoef je je niet te vervelen nu je niet naar buiten kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je laat wel een toepasselijk borduurwerk zien vandaag. Leuk is die sneeuwmannenlap, je schiet al lekker op. Hier is het net als bij jou, matglas op de ramen waar de regen tegenaan stond vannacht en buiten spiegelglad. Ik heb wel het idee dat het ietsje beter is dan vanochtend. En vanaf donderdag gaat het warm water regenen hoorde ik op het journaal dus nog twee nachtjes en dan is alles weer gewoon. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verschil zeg. Hier is niets aan de hand. Je sneeuwmannen zijn wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel leuk om nu aan de sneeuwpoppen te werken.
    Hier meiden ook vrij van school. Was wel spannend vanmorgen. Wel naar school, eerste twee uur vrij, toen drie uur. Toen hele school dicht. Begint nu ook weer flink te waaien en de temperatuur zakt. Vol spanning hoe de wereld er morgenochtend uit ziet...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Petra,vandaag nog niks beter met het weer bij jullie begrijp ik van het nieuws?! Sjonge jonge hie kan het toch bestaan,je woont zo'n 1,5 uur? rijden hier vandaan en dan zo'n winterweer terwijl het hier warm water giet,wat ook niks is bah! Je sneeuwmannetjeslap is schitterend!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen