Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 1 januari 2016

Hallo 2016


  Allereerst alle volgers/lezers van mijn blog een gelukkig, gezond en creatief 
2016 toegewenst en dat we maar weer mooie dingen mogen maken...hoop dat
ik dit jaar wat meer afkrijg op borduurgebied..vorig jaar door omstandigheden
niet gelukt helaas...de Randjeslap van 2015 wil ik af hebben, loop flink achter!


Verder heb ik besloten om toch mee te doen met Randje Per Week 2016
kan het niet laten.......vind die alfabetten zo mooiii.......ik heb het pakket 
van Annelies besteld..dus ik wacht al met ongeduld af wanneer het komt!

10 opmerkingen:

  1. Succes met alles, ben benieuwd!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes ermee! De beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Petra
    jij hebt ook al zoveel onder handen lees ik wel, ik heb even een time-out genomen en héél veel afgemaakt, nu zit ik te borduren aan een Afghan, MY nature home, veel werk, maar ook zo leuk om te doen.
    Je schiet al aardig op met je randjes lap, succes met alles wat je nog gaat doen.
    Een mooi en creatief 2016.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jou een gezond, gelukkig en creatief 2016. Succes met je randjeslap van 2015 en de alfabetten van 2016. Ik ben wel van plan om het te volgen, maar denk niet aan borduren toe te komen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou de allerbeste wensen meid!
    Je lap word erg mooi,de mijne is klaar naar geen idee hoe ik hem af zal gaan werken....ik ga niet meer meedoen met het alfabet,heb teveel dingen en weet op het laatst niet meer wat je ermee moet doen maar ik vind het wel leuk om jou te blijven volgen daarin,succes!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je heel veel borduurplezier in 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verslaafd !!!!
    Leuk dat je ook in 2016 mee gaat doen. Ik ben even gaan gluren en het wordt vast weer een schitterend project.
    Heel veel borduurplezier het komende jaar.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Peet,
    Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2016! Wauw je maakt er wel iets moois van zeg, veel borduurplezier!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig nieuwjaar en een handwerkzaam 2016 gewenst. Wat leuk dat je mee gaat doen met de RpW 2016, ben benieuwd welke kleuren je gekozen hebt. Veel borduurplezier. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beste wensen voor 2016. Leuk dat je gaat starten met rpw 2016. Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen