Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

donderdag 21 januari 2016

Randje alfabet en winter


Er is weer een nieuw half randje bij gekomen..de eerste letters van het 
alfabet staat er op en nu weer wachten........voor deel 2 van het randje!


 Zondag een heerlijke wandeling gemaakt in de omgeving van ons dorp...


en nog foto's gemaakt van het mooie winterlandschap!

9 opmerkingen:

  1. Je winterfoto's zijn erg mooi, maar ik ben toch erg blij dat wij hier niets gehad hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je alfabetrandje! Wat woon je mooi!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend randje !!!
    Wat een mooi winterlandschap bij jou in de buurt.
    Hier is er geen sneeuwvlokje op de weg blijven liggen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het mooi bij jullie Petra, hier is het een troosteloze bende , grijs en mistig en waterkoud brrrr.
    Mooi is het alfabet randje, je gaat gestaag door.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra
    Wat een mooi randje met het alfabet, veel plezier met de andere helft.
    Jullie wonen in een mooie omgeving, sneeuw hebben wij hier niet gezien.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet,
    Wat een mooie randje weer en wat een mooie foto's!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Petra bedankt voor je leuke berichtjes. Wat een leuke blog heb je met al die prachtige foto's erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige winterfoto's. Hier geen sneeuw, maar wel koud. Mooi randje , ik ben benieuwd naar de volgende. Zonnige (koude) groeten uit New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen