Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 16 januari 2016

Randje per week 2016..en opnieuw winter!


Een start gemaakt met Randje Per Week 2016..erg leuk weer om te doen!
Ik borduur dit op Zweigart Belfast  borduurlinnen  naam: "Vintage Beige"
en Valdani Blacknut borduurgaren...ik heb gekozen voor het pakket van
Annelies van den Berg omdat ik dit erg mooi vond, er staan 2 randjes op
en vandaag krijgen we deel 3 met de alfabet letters........ook werk ik nog
aan Randje Per Week 2015 dus ik werk afwisselend aan beide lappen!!



Toen we vanmorgen wakker werden was het opnieuw een witte wereld,
er lag een klein laagje sneeuw..dit is wel mooi en gelukkig geen ijzel!!

7 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Wat leuk dat je weer begonnen bent met je randje, het ziet er toppie uit! Ook hier in Friesland is het net gaan sneeuwen, het blijft nog niet liggen maar wie weet krijgen we toch een witte wereld.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu al benieuwd naar het verloop van de randjes per week, volgens mij wordt het dit jaar wel een hele speciale.
    Hadden we maar meer uren in de dag ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kriebelt wel bij mij om mee te doen met randje dit jaar. Ben gek op alfabetten.
    Mooie stof en garen...
    Hier alleen natte sneeuw...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn het die sneeuw, geeft zo'n heerlijk winters sfeertje en veeel beter te doen dan het geglibber van vorige week, akelig was dat.
    Je bent al lekker bij met de nieuwe randjes, mooie kleurencombinatie! Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk word het Petra!
    Ik doe niet meer mee, vind het wekelijks borduren wel leuk maar weet aan het eind niet wat ik ermee moet doen....zo ook de randjes 2015, is klaar en ligt opgevouwen in een doosje. Neem nu standaard elk weekend andere borduurwerkjes op stof onder handen want ook borduren op stof blijft leuk.
    Sterkte met het winterweer,wij komen er in Brabant nog goed vanaf gelukkig!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Petra, Belfast linnen borduurt schitterend hè. Ben benieuwd naar het verdere project. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben het met Cindy eens, Belfast linnen borduurt rachtig en zo fijntjes.
    Het begin van je randjeslap is er ook alweer, mooi hoor.
    Hier heeft het gehageld en nog geen witte wereld gelukkig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen