Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 8 januari 2016

Sneeuwmannen lap klaar + een hobbydotkaartje


Het ijslandschap is gelukkig weer verdwenen, dus we kunnen het gewone
leven weer oppakken gelukkig; boodschappen doen, wandelen even weer
heerlijk in de buitenlucht.....maar de sneeuwmannen lap is klaargekomen,
Ik weet nog niet hoe ik de lap ga verwerken........ dus dit wordt vervolgd!!


Ook even weer aan het hobby dotten geweest voor een verjaardagskaartje, 
het kaartje is inmiddels ontvangen ..........dus ik kan het hier nu laten zien.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Petra,
    Je eertse klus van het nieuwe jaar is klaar en wat is het mooi geworden, ik ben benieuwd hoe je hem verder af gaat maken.
    Ook je gedotte kaart is erg leuk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is je sneeuwmannenlap mooi geworden! Heel toepasselijk in deze tijd van het jaar. Fijn he dat alle ijzel gesmolten is en de zon zo lekker scheen vandaag. Ik had het gevoel dat ik weer kon ademen, raampjes konden weer open om lekker alles door te luchten en die zon op je gezicht, heerlijk. Toch houd ik wel van de winter, gisteravond sneeuwde het hier prachtig dikke vlokken. Ik hoop dat hij nog weer terugkomt maar dan niet in de vorm van de afgelopen dagen. Geniet van je hernieuwde vrijheid en groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! Was die ijzel toch ergens goed voor. Was trouwens wel heel raar, want hier hadden we nergens last van en bij jullie was het echt heel heftig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi borduurwerk is het geworden! Ook je kaartje is leuk geworden, leuk die fel groene achtergrond erachter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sneeuwmannen!

    (ik vond je blog via de blog van Orange)

    BeantwoordenVerwijderen