Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

dinsdag 12 januari 2016

Winter vogeltje


Een verjaardagskaartje ook nog tussen het borduren door gemaakt,
en om maar in winterse sferen te blijven, het KNMI verwacht op
nieuw winterweer, dit kaartje afgewerkt met een wintervogeltje
erop.....patroon is van Sjaak van Went en komt uit de nieuwste
hobbyzine van Dec./Jan. Het 3D plaatje is van Yvonne creations.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Petra. Heel mooi deze kaart Prachtig patroon bij dit plaatje Alles past perfect bij elkaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,
    Wauw wat een super leuke kaart meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om even wat anders tussendoor te doen. Je blijft wel in winterse sferen! Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, er zit zeker winter weer aan te komen.. Vandaag even naar de markt gelopen, twee kilometer verderop, maar ik vond het toch verrekte frissies... Wat een prachtig kaartje weer. Mooi patroon, mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend! Mijn lievelingskaarten zijn dit,maar ja... Wij hebben ook dezelfde smaak! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen