Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

woensdag 17 februari 2016

De Randjes weer in beeld


En daar waren de randjes weer in beeld...bovenste foto is de lap van
2015.......waar ik ook weer een aantal randjes er bij geborduurd heb.


De onderste foto zijn de randjes van 2016..ben nog niet helemaal bij
want het randje van deze week moet er nog op geborduurd worden.

6 opmerkingen:

  1. Mooie randjes Petra,wat een klus he? Maar wel leuk!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat alweer de goede kant op, het wordt vast weer een schitterend werkje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft leuk om al die mooie randjes te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peet,
    De randjes worden weer super leuk meid!!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, je schiet al lekker op. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen