Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

donderdag 4 februari 2016

Jaargetijdenkrans weer in beeld


Even weer een update van mijn jaargetijdenkrans...de bovenste foto is
van 17 juni 2015..en verder had ik er nog niets meer aangedaan....ook
omdat ik met andere projecten bezig was....,.en natuurlijk de Randjes!


Maar het is te mooi om er niets meer aan te doen...dus ik heb de krans weer
opgepakt en er weer een stukje bij geborduurd......erg leuk om aan te werken,
bij iedere steek die je zet, zie je weer wat moois onder je handen verschijnen.

15 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Doe je de stiksteken pas als laatste?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als deel A klaar is (ben ik nu mee bezig) dan doe ik ook gelijk de stiksteken..anders heb je geen overzicht meer vrees ik!

      Verwijderen
    2. O ja, dat kan natuurlijk ook. Ik was al bang dat je alles voor het eind bewaarde.

      Verwijderen
  2. Wauw, wat ziet dat er mooi uit zeg.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Petra, heel mooi pakket. Zulke mooie kleuren bij elkaar. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peet,
    Wauw dat wordt toch wel een super mooi borduurwerkje!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf het een heel mooi borduurwerk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig borduurwerk is die krans, je bent weer een stukje verder. Ga je er nog mee door of maak je eerst andere dingen af? Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wissel het af met andere borduurwerken o.a. de randjes...vind ik zelf het prettigst werken!

      Verwijderen
  7. Ik doe ook veel wisselen. Houdt het wel zo leuk.. Een klein minpuntje... Het duurt langer voordat er iets af komt haha.
    Ik vind die krans prachtig worden.. En wijs idee om een deel van de stiksteken vast te doen als je een deel klaar hebt. Is ook een goed onderdeel van de variatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. u heeft een mooie verzameling hobby´s, heb uw blog volledig gelezen en u maakt hele mooie kaarten en uw creaties van borduren zijn prachtig!!! gr een nieuwe fan...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zonde om te laten liggen inderdaad, hij is zo mooi en zo leuk om te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi. Vind dit echt een super borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kleuren zijn ook schitterend!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen