Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 20 februari 2016

Kerst...en Voorjaar


En weer een kerstkaartje af..de kerstbal komt uit een Hobbydol boekje van
Monique Engelen en Eveline Eijkelhardt.........en het plaatje komt van een
Hobbydol poster die daarbij hoorde.......de hulstblaadjes was priegelwerk!!


Vanwege het mooie weer van afgelopen dagen vond ik het wel leuk
om even een voorjaars borduurtje op de naald te zetten ..dit wordt 
vervolgd dus.............ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe!

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk borduurwerkje! Ik wens jouw ook een heel fijn wekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig! Leuk patroon. Ook je voorjaarsborduurtje is schattig. Heerlijk die vrolijke kleurtjes. GRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer prachtig geborduurd Wilma, het is een prachtige kerstkaart.
    Veel plezier met je voorjaars borduurtje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt en ook je borduurtje ziet er al mooi uit.
    het wordt vast weer een plaatje
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstkaart is mooi geworden! Leuk zijn de borduurpatroontjes van haar he? Doe je ook mee aan haar Sal? Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kerstkaart en een leuk borduurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Peet,
    Wat een schitterende creaties weer meid!!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Petra,ik ben iets minder fan van hun patronen maar deze heb je erg mooi gemaakt!
    Je borduurwerk word ook zeker mooi.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi borduurwerkje. En een leuke kerstkaart. Ik kan mij voorstellen dat de hulstblaadjes wat priegelen was.

    BeantwoordenVerwijderen