Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 27 februari 2016

Opkikker kaartje en Facebook


Een Opkikker kaartje gemaakt met een gekregen patroontje van
Chrissie........afgewerkt met een plaatje van Yvonne Creations.


We hebben nog een Facebook Fan in huis..behalve mijn mannetje
en ik......... mag poes Floortje ook graag even een kijkje nemen!!
Ik wens iedereen nog een hele fijne weekend toe!

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke poes heb je, gezellig samen achter de computer ....
    Mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra,

    Wat een leuke kaart, en ook erg mooi geborduurd. De poes is ook jou grootste fan geloof ik, erg leuk!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peet,
    Wat een super leuke kaart weer! Gezellig de poes zo bij de laptop, heel herkenbaar, ik heb momenteel een poes op schoot terwijl ik dit typ :-)
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje leuk die poes bij de laptop.

    BeantwoordenVerwijderen