Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 12 februari 2016

Update draakje en de handwerkbeurs


Weer eens met mijn Head verder gegaan.......er komt al meer van 
de klok te voorschijn, maar het draakje is nog steeds niet in zicht!


Ook de nieuwste borduurblad even weer in het dorp gekocht,
er staan weer prachtige dingen in..die je gelijk wel maken wilt,
maar er ligt nog zoveel....... en daarom ga ik ook niet naar de 
handwerkbeurs toe..vind het heel gezellig hoor, maar besloten
om eerst maar eens dingen af te maken en dan zien we wel weer.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Nou je borduurwerkje wordt toch wel erg mooi hoor! Veel plezier met je nieuwe borduurblad.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie details zitten er in je borduurwerk! En er bestaan zoveel mooie patronen en pakketten, als we er toch eens de tijd voor hadden hé ;) Daarom ga ik ook maar niet naar beurzen, mijn hobby kast zit vol genoeg hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Petra
    Ik kan me voorstellen dat je niet naar de beurs gaat, het kopen van borduurwerk s zo gebeurt, maar dan moet je het nog maken en dat kan soms jaren duren.
    Ik heb ook nog zoveel om te doen,dus ik ga ook niet.
    Ben benieuwd wanneer je draakje tevoorschijn komt.
    Ik hoop dat je dat ons ook laat zien, succes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan dit jaar niet naar de handwerkbeurs misschien maar beter ook. Heb kasten vol met spullen die ooit nog gemaakt moeten worden. Hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te zien zal het nog wel even duren voordat draakje zijn kop op steekt haha.. Het ziet er prachtig uit.
    Ik ga ook niet naar de beurs... Uit pure zelfbescherming van mijn portemonnee haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ppfff gelukkig ....ik lees het al, ik ben niet de enige die ook alles wil....

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zouden géén echte handwerkster zijn als we niet alles zouden willen hebben.... Nodig of niet haha.

      Verwijderen
  7. Ik kon ook niet naar de handwerkbeurs,helaas. Maar ik had inderdaad ook genoeg. Goede start van de klok.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig borduurwerk!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi borduurwerk moet je wel erg veel geduld voor hebben

    BeantwoordenVerwijderen