Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

maandag 1 februari 2016

Voorjaar..


Voor een verjaardag eens een vrolijk voorjaars kaartje gemaakt..al hoewel
ik naar buiten kijk..het nog niet echt voorjaar is......het is grauw en de wind
loeit om het huis, het patroontje is van Sjaak en komt uit een Hobbyjournaal,
en het  3D  plaatje komt van een knipvel van Amy's Creations "Spring".

11 opmerkingen:

  1. Lekker zonnig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra wat een prachtige kaart met dit patroon en plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart heb je gemaakt Petra.
    Jammer dat het weer nog niet meewerkt.
    Aan jouw kaartje kan het in ieder geval niet liggen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Petra
    Het is een schitterend patroon, dat heb je prachtig geborduurd, het is een schitterende kaart in deze vrolijke kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra,

    Wowww, wat een super mooie kaart, het voorjaar spat er af.
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet,
    Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt meid, met hele vrolijke kleuren!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart doet je echt verlangen naar het voorjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi! Het patroon komt me heeeeel bekend voor! :)
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen