Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 11 maart 2016

Allemaal handwerkjes


Druk weekje gehad met ziekenhuis afspraken, een nieuwe zadel regelen
voor mijn elektrische fiets........maar tussendoor toch nog wel even wat 
handwerkjes kunnen doen........het voorjaars borduurtje is af en nu nog 
een geschikt stofje erbij zoeken wat er bij past...om het af te werken.


Ook weer wat geborduurd aan mijn alfabet lap..ben nog niet 
bij maar ik sla de patroontjes op en kan er rustig aan werken.


Ook is er een tweede paas haak werkje in de maak.....heb de 
smaak te pakken..erg leuk om te doen als even er tussendoor
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe met een zonnetje!

8 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Het ziet er allemaal erg leuk uit meid. Jij ook een fijn weekend gewenst!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien dat je in het weekend bij kan komen met borduren.
    En leuk al de paasdingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig paasversiering ben je aan het maken. Het voorjaarsborduurtje heb ik ook nog op mijn "to do" lijstje staan. Jij ook een fijn, zonnig!, weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk al die verschillende werkjes mooi voorjaarsborduurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi voorjaars borduurwerk. En leuk dat kuikentje. Is dat de randen per week borduurwerk? Doe je ze achter elkaar? Wel heel mooi en fijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief borduurwerkje en druk met allerlei dingen.
    Groetjes en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen