Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 5 maart 2016

Voorjaar stukje gemaakt


Aangestoken door het mooie weer van vandaag maar eens een 
voorjaarshoekje gemaakt....en doordat de winkels ook al weer 
vol liggen met paasspulletjes zoals paashazen, kippen, eieren..
een leuk patroon van een gehaakt eitje opgezocht en deze dus
even gemaakt..ik wens jullie allemaal een Fijn weekend toe!!

8 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk voorjaars uit erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt het voorjaar in huis gehaald.
    Zo mooi
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt, je hebt er vast en zeker en een prachtig hoekje voor. Zonnige groeten uit New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige tijd.
    En weer langer licht.
    Jippie...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi peet,
    Dat ziet er weer gezellig uit zeg!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om zelf voorjaarsbloempotjes te maken. Ze zijn schattig! Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen